Vai ar spēļu straumēšanu var gūt papildu ienākumus?

Spēļu straumēšanas platformu rašanās un attīstība ir mainījusi veidu, kā cilvēki mijiedarbojas ar videospēlēm. Pateicoties Twitch, YouTube Gaming un Facebook Gaming integrētajam Mixer, videospēļu entuziasti ir ieguvuši jaunu veidu, kā demonstrēt spēles prasmes un veidot uz kopējām interesēm balstītas kopienas. 

Izklausās gana vienkārši izdarāmas lietas pat bez obligātas straumēšanas internetā, vai ne? Bet patiesībā mēs esam nonākuši līdz spēļu straumēšanas pievienotajai vērtībai – tā paver aizraujošas papildu ienākumu gūšanas iespējas. Nav svarīgi, vai izvēlies Counter Strike, CandyCrush vai pieaugušajiem piemērotas kazino spēles, par ko detalizētāk lasi apskatā. Tā ir iespēja padarīt dzīvi jaudīgāku un pilnvērtīgāku.

Lasi tālāk un uzzini, kā spēlētāji ar spēļu straumēšanas hobiju mēdz gūt reālus ienākumus.

Savas kopienas veidošana

Ja tu jautātu jebkuram veiksmīgam spēļu strīmerim, kāda ir viņa veiksmes formula, tu noteikti saņemtu diezgan līdzīgas atbildes. Jo spēļu straumētāja ienākumu gūšanas pamats ir savas sekotāju kopienas izveidošana. Šeit ir runa par lojālu un iesaistīties gribošu auditoriju.

Nākamais solis ir unikāla satura veidošana, kas rezonē ar tavu esošo auditoriju un skatītājiem, kurus tu gribētu iegūt savā kopienas pulkā. Skatītājiem patīk būt redzētiem, pamanītiem un dzirdētiem – veiksmīgas kopienas izveidē mijiedarbošanās ar skatītājiem ir ļoti nozīmīga darbība. To dara, atbildot uz komentāriem un pamanot jaunos un esošos sekotājus.

Ienākumi no reklāmām

Nenoliedzami, ka šodien digitālā vide nav iedomājama bez reklāmām. Statistiska rāda, ka aptuveni 56% mileniāļu televīziju skatās ļoti minimāli vai nemaz. Protams, tas nozīmē, ka viņi pārsvarā patērē digitālo saturu, tamdēļ reklāmu klātesamība ir normāla un likumsakarīga parādība. Reklāmas ir vēl viena iespēja, kā strīmotāji var gūt papildu ienākumus.

Piemēram, Twitch piedāvā strīmeriem savās tiešraidēs ievietot reklāmas par atlīdzību. Paralēli šim reklāmu biznesam ir īpašs piedāvājums sekotājiem – skatītāji var abonēt straumētāja kanālu par ikmēneša maksu, nodrošinot ekskluzīvas priekšrocības, piemēram, emocijas, nozīmītes un skatīšanos bez reklāmām.

video speles

Ziedojumi un dāvinājumi

Straumēšanas vidē darbojas līdzīgs princips kā restorānos un bāros – ja apmeklētājs novērtē sniegto servisu, tad labprāt atstāj dzeramnaudu. Skatītājiem ir pieejama funkcija atbalsta sniegšanai. Tā ir kā pateicība un novērtējums strīmera radīto saturu.

Šo pateicību var dēvēt dažādos vārdos – ziedojums, dāvinājums vai dzeramnauda, bet būtībā visi šie vārdi nozīmē atbalstu un iespēju strīmeriem attīstīties un radīt vēl labāku saturu. Protams, arī šajā situācijā notiek mijiedarbība un strīmeri atbalstītājiem pasaka paldies dažādu priekšrocību veidā. 

Zīmolu sadarbība un sponsori

Straumēšanas fenomena popularitāte un iedarbīgums nav noliedzams, prognozes rāda, ka strīmošana vēl ne tuvu nav sasniegusi savas slavas augstumus. Uzņēmumi un zīmoli straumēšanā redz ātru un efektīvu veidu plašas auditorijas sasniegšanai.

Sadarbības rezultātā strīmeris savā ziņā kļūst par influenceri. Tā ir lieliska iespēja ne vien iegūt bezmaksas preces vai īpašus piedāvājumus, bet arī reālu samaksu apmaiņā pret produktu vai pakalpojumu reklamēšanu straumēšanas laikā.

Noteikti ir vērts uzmanīgi izvērtēt iespējamās sadarbības, lai reklamētais produkts nenonāktu konfliktā ar taviem dzīves uzskatiem, ko esi paudis savai auditorijai. Nebūtu pieņemami, ja tu kā nepilngadīgais reklamētu kazino

Turnīri un sacensības

Nepietiek ar sava talanta izrādīšanu straumēšanas vietnēs, vajag pārbaudīt savas spējas dažādos turnīros un sacensībās. Atkarībā no turnīra mēroga uzvarētājiem nodrošinātas dažādas balvas, tostarp patīkamas naudas summas. Arī neveiksmes gadījumā ir savi ieguvumi – vārda iznešana plašajā iGaming pasaulē un jaunu sekotāju iegūšana.

Principā piedalīšanās profesionālos pasākumos un savu turnīru rīkošana ir laba iespēja piesaistīt sponsorus un nostiprināt savu reputāciju.

video speles sacensibas

Vai visiem tas ir pa spēkam?

Atbilde uz jautājumu ir lakoniska – nē, visiem tas nav pa spēkam. Bet, ja tu nepamēģināsi, tad neuzzināsi, kurai grupai piederi tu. Spēļu straumēšana ir ne vien lielisks izklaides veids, bet arī potenciāls ienākumu gūšanas avots.

Ja tev ir talants un tu spēj radīt unikālu, aizraujošu un baudāmu saturu, tad tavam nākamajam solim ir jābūt savas auditorijas jeb kopienas izveidei. Tālākais jau aiziet secīgi – jo plašāka auditorija, jo dāsnāki piedāvājumi, dāvinājumi un iespējas. 

Citi mūsu raksti par gaming topiku:

Lai izdodas!