Kā reklāmas digitālie ekrāni mainīsies nākotnē

Reklāmas digitālie ekrāni ir šī brīža viens no mārketinga labākajiem rīkiem. Tie piedāvā labu veidu, kā parādīt reklāmas garāmgājējiem uz ielas, iepirkšanās centros, stacijās, lidostās un citās labi apmeklētās vietās. Salīdzinājumā ar parastajiem reklāmas plakātiem, reklāmas digitālie ekrāni spēj ātri piesaistīt cilvēku uzmanību. Un, ja lietoti pareizi – to arī noturēt.

Taču, kā jau katra tehnoloģija, arī digitālie ekrāni laika gaitā mainīsies. Līdz ar to arī izmantošanai būs savas specifikācijas. 

Tāpēc šajā rakstā esam nolēmuši apkopot nākotnes iespējamos trendus par to, kā reklāmas digitālie ekrāni mainīsies nākotnē.

Ierosinām vienmēr censties veidot dialogu ar skatītāju

Reklāmas jomā runa vairs nav par sarunām par cilvēkiem un viņu ikdienu. Drīzāk runa ir par sarunām ar viņiem. Reklāmas digitālo ekrānu nākotne ir interaktīva. Un tā jau pārveido uzņēmumu un klientu saziņu. 

Piemēram, iedomājieties, ka ejat garām digitālai reklāmai, kas aicina jūs uz vietas uzspēlēt spēli, sniegt atsauksmes vai pat veikt pirkumu. Mūsuprāt, tas ievērojami maina spēles noteikumus. 

Tāpēc uzņēmumiem jāsāk domāt par to, kā padarīt savas reklāmas interaktīvas, lai radītu jēgpilnāku un saistošāku klientu pieredzi.

Ar mākslīgo intelektu var veidot reklāmu personalizāciju

Mākslīgais intelekts jau tagad veido mūsu pasauli daudzās jomās, un ārtelpas digitālās reklāmas nebūt nav izņēmums. Ar mākslīgo intelektu darbināma personalizācija ir jauna tendence, kas ļauj ekrāniem pielāgot saturu, pamatojoties uz to, kas to skatās. Baisi vai aizraujoši? To nu izlemiet paši!

Bet iedomājieties reklāmas ekrānu, kas parāda jūsu iecienītāko zīmolu vai pielāgo ziņojumu, pamatojoties uz jūsu iepirkšanās paradumiem! 

Šāda līmeņa personalizācija var ievērojami palielināt iesaistīšanos, tāpēc šī tendence ir vērojama un atbalstāma.

reklāmas digitālie ekrāni

Pareizais laiks, pareizā vieta

Atcerieties, kad digitālās reklāmas saturs bija jāatjaunina un jāplāno manuāli? Tie laiki ātri ir pazuduši, jo nu jau tas viss var tikt izdarīts automātiski. 

Tagad programmatiskā satura piegāde izmanto datus un algoritmus, lai automātiski parādītu vēlamo ziņojumu. Un īstajā laikā īstajā auditorijā. It kā jūsu izkārtnēm būtu pašām savs prāts! 

Šī pieeja palīdz uzņēmumiem optimizēt savu ārējo reklāmu, ietaupot laiku un uzlabojot efektivitāti. Tāpēc sāciet domāt par to, kā jūs varētu iekļaut šo tendenci savā digitālo ekrānu reklāmas stratēģijā.

Kā sagatavoties šīm tendencēm kā uzņēmumu īpašniekiem?

Ieiešana nākotnē var būt biedējoša, taču tā nav tik biedējoša, ja esam tai gatavi. 

Lūk, daži veidi, kā uzņēmumi var sagatavoties šīm jaunajām tendencēm āra digitālo izkārtņu jomā

1. Pieņemt pārmaiņas

Pirmkārt, ir būtiski veicināt organizācijas kultūru, kas ir atvērta pārmaiņām un inovācijām. Tehnoloģijas attīstās nepieredzēti strauji, un uzņēmumiem ir jābūt gataviem pielāgoties un attīstīties līdz ar tām. 

Tāpēc pārliecinieties, ka šīs tendences tiek uzņemtas ar atvērtām rokām un atvērtu prātu. Tikai tad jūs varēsiet tās ieviest savā uzņēmuma kultūrā.

2. Ieguldīt tehnoloģijās un darbinieku prasmēs

Tālāk ir svarīgi ieguldīt līdzekļus pareizajās tehnoloģijās. Neatkarīgi no tā, vai tā ir moderna reklāmas aparatūra interaktīviem displejiem, mākslīgā intelekta programmatūra personalizācijai vai DOOH reklāmas tīkls un citas ierīces integrētiem risinājumiem.

Uzņēmumiem ir jāiegulda līdzekļi instrumentos. Tādi, kas ļaus tiem izmantot šīs jaunākās un līz ar to arī iedarbīgākajās tendencēs. 

Taču neaizmirstiet par cilvēcisko faktoru. Nav šaubu, ka uzņēmumiem ir jāiegulda arī prasmju attīstībā un apmācībā. Tas ir ļoti svarīgi, jo ir jānodrošina, lai jūsu komandas spētu efektīvi izmantot šīs jaunās tehnoloģijas.

3. Koncentrēties uz klientu

Pat tad, kad tehnoloģijas pārveido digitālo izkārtņu ainavu, viena lieta paliek nemainīga. Klients ir svarīgs. Katra jauna tendence ir jāizvērtē, ņemot vērā tās potenciālu uzlabot klientu pieredzi. 

Un galu galā mērķis nav tikai sekot līdzi tehnoloģijai tās pašas dēļ. Tas ir arī izmantot tehnoloģijas, lai labāk apkalpotu klientus.

Iesaktieties arī pārējos mūsu rakstos par saistītām tēmām. Piemēram, uzzini, kā iekrāt naudu Ziemassvētku dāvanām ar aplikāciju palīdzību.